豬腩肉片炒露筍

沒什麼好主意
到超市買了盒腩肉
將其中兩條切薄片
再買扎露筍
加幾粒蘑菇
炒埋一碟
今日偷懶炒埋一碟就算
簡簡單單又一餐
我發覺我家真飯桶
別人家做一桌子菜餚
我們就一碟就攪掂
飯就吃得不少
 

今日出門見到藍天白雲
但早上天氣仍然寒冷




12 則留言:

  1. 我好多時都係一碟搞掂,不過只係因為懶 :P

    回覆刪除
  2. 🐰 唔想煩炒埋一碟呢味餸, 看似簡單菜式, 但惹味醒胃好送飯喎 👍💯

    回覆刪除
  3. 咁我要細細聲話妳知,我兩個人食飯,起碼都有兩餸一湯,哈哈

    回覆刪除
  4. 你們好易搞👍我們麻煩好多😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我哋食得飯多,所以食唔到咁多餸。

      刪除

鯖魚煮短通粉

食過中式炒意 就煮另一款意粉 這種短通粉 我甚少買的 但今次食過 過得口感不錯 以後或者會多買 今回用的是鯖魚罐頭 加番茄煮 這種罐頭也越賣越貴 不過仍算是較廉價食品   趁著有太陽的日子 又出外曬太陽