週末午餐及晚餐

午餐時間
腐竹粟米粥
加上幾粒紅棗
增潻香甜

 

雜菜炒麵


晚餐唔食飯
烚薯仔配雞翼


甜品
香蕉藍莓蛋糕





18 則留言:

  1. 🐰 粥底夠綿滑嘅腐竹粟米粥, 健康清甜有咬口喎 👍💯
    有冇諗過加幾粒白果 ❓

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,我不愛吃白果,所以家中沒有買到。

      刪除
  2. 又是一道美味的甜品,謝謝分享!

    回覆刪除
  3. 我哋好少煲粥食,香蕉蛋糕未食嗅到都已經流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好少煲粥,但懶起唔想煮嘛。

      刪除
  4. EE的簡單美味多元化午、晚餐, 加埋靓覠甜品......讚!

    回覆刪除
  5. 全部食品我都鍾意食 , 由其是最後的香蕉藍莓蛋糕真是完美的一餐啊 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

 超市買到蜜糖豆 加彩椒炒 紅黃綠三色 望落好搶眼 只用鹽糖豉油調味 還加了些少香醋 好香甜的味道 蘑菇青蔥炒蛋 簡單用幼鹽調味 充滿蛋香 紹菜煮豆卜雲耳 加幾片甘荀 只用鹽調味 天然清甜 番茄椰菜甘荀薯仔湯 我還加上洋蔥腰果 雖然係素湯都好飲