第一百篇之九龍城之約(yblog舊文)

 (yblog舊文)重貼

今天沒甚可寫
摷出14年前的yblog舊文
重溫我們當年blog聚的情況

2010 2月19日九龍城之約

這是一個奇妙的約會
幾個素未謀面,住在不同城市
既陌生又熟悉的朋友相約聚會
有由英國回港度歲的samwei
家在澳洲的T&P
住在香港的如月
她們都是我在博上認識的朋友
還有一位是我不認識的年青人..噢!地利
他是從奧地利回來的
大家雖是第一次見面
感覺卻是非常熟絡,言談甚歡
如月、T&Psamwei都是烹調高手
愛鑽研廚藝...令我十分佩服
噢!地利則是熱愛旅遊和攝影的年青人
大家東拉西扯地談談吃吃
不覺時光流逝
後來是如月帶我們逛九龍城...
非常多謝如月...
她剛旅行回來雖然疲倦...
仍為我們安排約會
令我們渡過了愉快的一天

後記:
當年5人當中
只有我和Ohtria即 噢!地利
仍繼續寫著
從2009年[雅虎]年代開始寫blog
似水流年
至今15年
多年來見著很多網友
突然從網上消失
又有新朋友加入
有的轉場在FB交流
無論去留
祝願大家平安健康快樂





22 則留言:

  1. 很明白 EE 的心情,我以前在大陸的一個博客突然關門,好多認識多年的博友都流失了,我難過了好一段日子!

    回覆刪除
  2. 🐰 美好的回憶 😊-💕‿💕-

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為那我是寫blog不久,開始約會的時候,特別難忘.

      刪除
    2. 🐰 網上衝浪,找到呢個 𝐸𝐸⁀‿⁀ 喎 😊💕 Money EE Kitchen
      https://www.facebook.com/moneyeekitchen
      https://manlee662004.blogspot.com/

      刪除
    3. 呢個唔係我嚟,我係EE Chan.

      刪除
  3. 係呀,以前工作比較忙,每晚看你們的blog是我最放鬆的時刻,現在我加入了,但很多前輩都消失了。

    回覆刪除
  4. 嗰陣Yahoo Blog好熱鬧,我返香港又同啲貓友聚,有貓友嚟New York又聚,真係好懷念嗰陣時

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年真係好開心同熱閙,好多blog聚.

      刪除
  5. 肥人都係Yahoo來的, 當時開blog 是因為結婚~
    然後識左一班同年結婚既blog友, 9成都已經無再寫blog啦...不過有少量就成為朋友, 常常聊天呢~

    回覆刪除
  6. EE:您好呀,好耐冇答咀了,我都係2011年開始在雅虎上認識你們的.但年紀大,己停寫了很久,想當年真係很開心,雖然冇見過面,但每天都在空氣中相交,我有一段時間唔開心,在blog呻,也得到你們的開解,現在我有時也會看你們的blog,祇是沒有回覆,很沒禮貌,望為見諒,希望你加油,繼續寫落去,祝福平安健康!幸福快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,多謝你支持鼓勵,有時間就過來睇睇,留唔留言都冇緊要,最重要開開心心,健健康康!祝你事事順心如意!

      刪除
  7. EE,羊羊都係Yahoo來的,我初時寫BLOG都是記錄拍攝及旅行,嗰時YAHOO BLOG好熱,還認識了好多位網友,大家初見面一見如故,以後還繼續一起旅行及相敍,不過到現在只有我還繼續寫網誌,好開心可以認識你﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 那真是個美好的年代,謝謝你🙏我也很高興認識你😘

      刪除

鯖魚煮短通粉

食過中式炒意 就煮另一款意粉 這種短通粉 我甚少買的 但今次食過 過得口感不錯 以後或者會多買 今回用的是鯖魚罐頭 加番茄煮 這種罐頭也越賣越貴 不過仍算是較廉價食品   趁著有太陽的日子 又出外曬太陽