外食午餐

 今天天氣很好
趁著一個特別日子
大家又有空
找個環境較好的地方
食個重磅一點的午餐


因爲來得早
餐廳剛開門
所以比較靜


這是間酒吧
比普通酒吧高級些少
環境倒是不錯


我要熱水
變成檸檬水
宅男則喝酒🥂


宅男的素食
主食煎魚餅配薯條
白色是水波蛋
另一款是炸魷魚
呢款炸魚漢堡配薯條


甜品及咖啡茶
食得飽飽的

我們離開時
外面已經坐滿客


有片可睇多啲




16 則留言:

  1. 平時都已經好重磅,今次再加碼....

    回覆刪除
  2. 🐰 愉快的背景音樂 ♬︎*◡‿◡*♪
    餐廳舒適嘅環境, 食物睇嚟都好正 👍

    回覆刪除
  3. 間餐廳環境好正,啲食物都好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處環境真係唔錯,食物都幾好。

      刪除
  4. 重磅午餐配上咁好聽的音樂 , 讓我幻想一下美味的午餐 ( 正 )

    回覆刪除
  5. 可能西人唔飲齋熱水,所以畀塊檸檬你。

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...