約克圍牆。約克市中心。英格蘭

Google這個blog
相片非常混亂
前後次序倒轉了 
大家也不用理會
看相便好
04/07/2024
我們行完美美的公園
行回市中心
在麥記吃個快餐
繼續行市內的舊圍牆
City walls
這店
Betty's Café Tea Rooms
聽說非常出名
下午茶時間
要排隊入內
望入見到客人
大多點了三層架下午茶點


再行肉舖街
非常熱鬧


要排隊入店
條隊頗長


原來是這間店
店內狹小
所以要限制人流


行過有空地
有街頭表演
有興趣可以看片


York's Chocolate Story
店內有飲品及朱古力售賣
另可參觀朱古力博物
好像可參與製作活動
行程時間 1 小時 10 分鐘
入場費每人十幾鎊
我們沒入去


還有熱鬧的市集



這個是圍牆入口
圍牆分好幾段入口
我們行了其中幾段



圍牆向下望







其實我們是從這裡起步


大家想多看點
請前往YouTube 觀看




20 則留言:

  1. 貼相時次序掉轉的情況經常都發生,要從頭執過浪費時間!

    回覆刪除
  2. 古老建築十分吸睛,鏡頭大有收獲📸

    回覆刪除
  3. 約克郡我真的留下很多腳毛。
    betty外賣部的花茶好好飲,我們每次經過都要買幾盒回家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較少飲茶,原來betty的花茶出名.

      刪除
  4. 🐰 古城牆好靚 💎 👍 -💕‿💕- 沿途景色優美 ❣️ ✨

    回覆刪除
  5. PO相時一般都會亂晒,我會用剪下然後係正確位置再貼上呢個形式去po

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係咁,但有時懶唔想做,而且剪下再po上像數就低左.

      刪除
    2. 唔係,係先Po上個Blog度先,但有啲次序亂咗,咁係呢個時候我先用Command+X(剪下),再去到適當位置再貼上。(我係Apple機)

      刪除
    3. 我有時都係咁做,但幾煩下.(我都係Apple機)

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...