咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼
食左雞中翼
剩下雞小腿
試下新煮法
呢個煮法常用來煮魚
今回煮雞

咸菜豆卜炆雞
材料
雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀
薑蔥等
煮來效果也不錯
材料算係幾夾

向來都喜歡花

以前很少在家插鮮花
在這裡可能誘惑太大
每次去超市
一入門口就見放滿鮮花
所以好多時都忍不住
買扎便宜的回家

紫色的鬱金香
真係好靚





26 則留言:

  1. 有冇諗過種盆小花 ?
    🎍‿🌹🌱🌵🌿🍁🎋‿🎍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕有蚊滋,所以只種過風信子及洋水仙,花期過得快,後來將佢哋放在外草地,由佢自生自滅。

      刪除
  2. 我都覺得鬱金香紫色係最靚的

    回覆刪除
  3. 我也喜歡吃沾滿汁的豆腐卜。紫色的鬱金香高貴又漂亮,我見到都會忍不住買 🌷

    回覆刪除
  4. 好味道色靚咸菜什錦豆卜炆雞😋紫色花花好有魅力😘

    回覆刪除
  5. 鬱金香好多顏色,隻隻睇法都唔同,但養花比較易凋謝!😊

    回覆刪除
  6. 鬱金香紫色較少見好靚 , 在香港大都是粉紅色的 .

    回覆刪除
  7. 同EE一樣........有時在超市見到喜歡又不太貴的花, 我也會忍不住買。

    回覆刪除
  8. 嘆住個下午茶欣賞花花, 都好悠閒呀~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...