粟米粒豆腐羮(素食)

 今回又是素食餐
家有盒日產豆腐
冰箱有粟米粒
就做個粟米粒豆腐羮
加點雜菜粒及紫菜
加隻蛋做獻
只用鹽及一茶匙生抽
不用其他調味
清清地唔錯


這個素菜經常做
但每次做
除了紹菜
其他配料很隨意
今回用了雲耳甘荀鹿茸菇
還有豆卜


洋蔥蔥粒菜甫炒蛋
炒雞蛋是經常做
配料也隨意






14 則留言:

  1. 🐰 衣家越嚟越多人注重飲食健康,崇尚素食主義 👍 。

    為什麼素食主義在美國這麼流行?
    https://www.youtube.com/watch?v=YJKYcOOE6xk

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實素食要食得宜,否則未必健康。

      刪除
  2. 炒蛋我都經常做,不過唔會落咁多料

    回覆刪除
  3. 粟米粒豆腐羮不錯呀 ! 我未試過這樣放湯 , 妳真好多煮意的 .
    我現在炒蛋會加少許松子仁 , 以前更加單調炒蛋加蕃茄 , 最近蛋炒津菜近菜頭嗰邊梗葉 , 係售貨員教我的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮餸其實好隨意,通常利用家中的已經有的材料。

      刪除
  4. 豐富材料素餐 好滋潤三個餸都好正呀😋😮嘩嘩嘩!

    回覆刪除
  5. 我要炒蛋 (阿毛)

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落