行街去(Piccadilly Circus)

上星期五
天氣雖然寒冷
我們也出外走走
這回坐地鐵到倫敦旺區
也是遊客區
Piccadilly Circus





在附近幾條購物街走走














內面是英國皇家學會




入場參觀要買票
但用洗手間就冇問題
我哋當然要去參觀下🤣


再續.....




20 則留言:

  1. 多謝EE又帶我去遊覧,小月👍👍

    回覆刪除
  2. 古典建築Piccadilly Circus值得行吓欣賞觀光吓🙂😉😘.

    回覆刪除
  3. 旺區果然熱鬧,可購物又可觀賞建築物,這節目真不錯!

    回覆刪除
  4. 建築物好靚 , 用洗手間不要錢 , 就算冇需要都詐要入去看看喇 .

    回覆刪除
  5. 圓形廣場壯觀. 許多人說BENTRAY嘅牡蠣好食呀.

    回覆刪除
  6. 餐牌上的字是否手寫粉筆字?字體都有藝術FEEL。

    回覆刪除
  7. 凍都要行下, 個人都健康D呀!
    廁所免費咁好既..哈哈哈!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落