火腿雜菜飯

懶懶地
用火腿煮有味飯
材料有
粟米粒 冬菇 蘑菇 雜菜粒
先將材料炒好調味
待飯煮到乾水
將食材放入一同焗熟
再加碟灼菜
簡簡單單又一餐

 


聖誕節將近
本地超市有些特價貨品出售
暫時我附近超市
特價貨品不多
冇乜啱買
貨架上有很多火雞出售


這兩款蔬菜
每樣19便士





20 則留言:

  1. 以為係炒飯添,咁整又幾特別.

    回覆刪除
  2. 飽肚輕鬆快靚正😋粟米粒 冬菇 蘑菇 雜菜粒煮飯😉簡單生活寫意的一篇.

    回覆刪除
  3. 所以我地都出左城睇睇 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 有味飯正彩色誘人 , 我衹煮過碎牛飯 , 因為怕其他肉煮唔熟 .

    回覆刪除
  5. 去大型西超,聖誕前一個禮拜減得好犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大型超市離我家太遠,不太方便,所以冇去。

      刪除
  6. 如此烹調的有味飯沒炒飯的油膩,很"正氣" 🍄🌽

    回覆刪除
  7. 好可愛嘅飯. 好像一群百花仙子做似的呀.

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落