雜錦海鮮炒意粉

今日氣溫下降
出外都要多著件衫
下午往外走走
街上比較想象中人多
特別超市
都有不少顧客補充物資
今回簡簡單單炒碟意粉
急凍雜錦海鮮加雜菜
炒埋一碟

聖誕收到一盒
鐵罐花街朱古力
我在超市見到多是膠罐
這個竟然是鐵罐
七彩繽紛的色彩
非常悅目


四時多天漸黑
又圓又大的月亮也出來了




12 則留言:

  1. 豐富材料味道好😋雜錦海鮮+雜菜炒意粉😘彩色糖糖悅目包裝😉月亮藍天空美景😘

    回覆刪除
  2. 四點就天黑用多好多電費開燈哦 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 電燈用電有限,最用得多電是暖氣。

      刪除
  3. 我呢邊反而未見過膠嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 未見過膠架
      以前我好怕食花街 (阿毛)

      刪除
    2. 我以前都好怕,不過現在淺嚐也可接受。

      刪除
  4. 好多年冇買過花街,但記憶中一路都是鐵罐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在我在幾家超市見到都是膠盒。

      刪除
  5. 花街朱古力?好多好多年都未聽過了

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕