煎肉餅煮椰菜

 上回剁肉餅
整了大好大份
分兩次吃
第一做蒸肉餅
今回就煎肉餅
煎香兩面的肉餅
用來煮椰菜
椰菜先用黃豆醬略煮
再將肉餅煎香兩面
放入椰菜煮熟便可
一碟過的有菜有肉
也是懶人之作


我喜歡食番薯
不時會將番薯
切片和米一起煮
變成了番薯飯






16 則留言:

  1. 當然好味道😋好講究好主意做🤔椰菜黃豆醬+肉餅煎香😋

    回覆刪除
  2. 我都鐘意有菜又有肉嘅餸 (阿毛)

    回覆刪除
  3. 簡單得來又健康的一餐👍

    回覆刪除
  4. 🐰 哈哈! 我媽媽煲過番薯粥 ❗️ 🥣 番薯飯? 都掂喎 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    回覆刪除
  5. 菜嚟講我最鍾意食椰菜,攞嚟煮菜飯我可以一次過食三碗!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到喎,椰菜我唔係特別喜歡。

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐