焗鱸魚

 買了多條鱸魚
又清一清
最簡單不過
就是焗烤
加上甜椒洋蔥蘑菇
一碟過不用煮
懶人做法


最近有朋友問及我
有否見到英國出名的一種糖
相信大家都猜到是那款
一直沒留意到
最近就在超市看到
可能是聖誕將到
放得很搶眼





26 則留言:

  1. 🐰 又到聖誕 📢🎵📢 又到聖誕 ♬︎*◡‿◡*♪
    嗱 👍 Quality Street 🍬🍬🍬🍬 👍

    01.Quality Street all the fun of the share (🐰UK Ad i 1983)
    https://www.youtube.com/watch?v=eXQyxbVoyAE
    02.The ultimate British Christmas chocolate box tier list
    https://www.youtube.com/watch?v=7h9BIq8SO98

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都覺得太甜,但偶爾食一粒也無妨。

      刪除
  3. 食過返尋味😋鱸魚簡單焗烤+甜椒洋蔥蘑菇😄😋食到舔舔脷好滋味.

    回覆刪除
  4. 哈哈😄 快到聖誕,糖果餅乾都堆得好高!

    回覆刪除
  5. 剛過咗國殤紀念日,啲人先至開始佈置聖誕,英國係咪咁呢?

    回覆刪除
  6. 繼萬聖節之後,超市的貨品已漸見聖誕的氣氛

    回覆刪除
  7. 我呢度都有花街賣架 (阿毛)

    回覆刪除
  8. UM....肥人第一下諗唔到英國出名係咩糖.......見留言講...UM...有聽過...但無咩印象!

    回覆刪除
  9. Your post was a standout! Your writing is top-notch. Keep up the excellent work and write more!

    回覆刪除
  10. 雖云一碟,但有魚,仲有多種蔬菜,十分齊全的一餐。

    回覆刪除
  11. 花街香港都少咗地方售賣, 很久以前都有食,但近幾年也覺得稍甜改吃其他糖果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 花街真係太甜,只可偶爾吃一粒。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落