滑蛋蝦仁炒西蘭花

 我買的急凍蝦仁
比較大隻
已經買過好幾次
雖然蝦味不算好濃
但都爽口算不錯
今回用來炒
滑蛋蝦仁西蘭花


呢款扁意粉
質地好滑
試過後覺得幾喜歡
罐頭鯖魚加番茄煮
簡單快捷





18 則留言:

  1. 🐰 呢碟扁意粉賣相靚喎 👍 睇落仲好彈牙添 👏🏻 正 😋
    開始迎月兼食月餅啦 .. 🌝 .. 🥮 .. ㊗️ 中秋節快樂 ❣️ 😊

    回覆刪除
  2. 我都食多咗急涷蝦,冇新鮮蝦咁麻煩.

    回覆刪除
  3. 我好懶,又貪快,通常可以灼既菜,我都唔會攞嚟炒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都喜歡灼菜,不過有時都要轉下口味。

      刪除
  4. 而家既急凍蝦都唔錯,夠爽口,我都有買定啲在冰格慢慢用!🦐

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍蝦唔使自己剝殻,方便好多。

      刪除
  5. 回覆
    1. 在這裏意粉很多選擇,我多數買減價貨品。

      刪除
  6. 滑蛋蝦仁西蘭花白飯鋪底好好吃🤤

    回覆刪除
  7. D蝦仁幾大隻,望到都吸引。

    回覆刪除
  8. 滑蛋蝦仁傳統又可口 🍤

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕