番薯燒餅

 我自小到大
都愛吃番薯
現在一把年紀也沒變
番薯食法也有不少變化
除了煲糖水
還可做其他甜品
我這個番薯餅
製作簡單
不需份量
只將適量番薯煲熟
壓成蓉加糖拌勻
加糯米粉搓成
不沾手麵糰
分細份搓圓再壓成餅
煎熟便可
軟糯香甜


收到一盒朱古力
薄荷朱古力
包裝看起來不錯


我對薄荷味麻麻
太濃受不了的
先要宅男嘗嘗
拗開了是這樣
內全是糖和薄荷
看見也怕怕呢
不知大家喜歡否






20 則留言:

  1. 🐰 哈! 哈! 𝐸𝐸⁀‿⁀ 變身魔術大師囉 🧙🏽 👍 👏🏻
    一笑 😊 番薯燒餅 化作 番茄餅 . °•. 💐 .•°.
    手民之誤吧 !

    回覆刪除
  2. 🐰 番薯燒餅 👍 睇倒我都想食 😋
    唔同嘅番薯做嘅番薯燒餅唔知口感有冇分別呢?

    傳統【香煎地瓜餅】古早味點心!外酥內鬆軟!
    https://www.youtube.com/watch?v=nEtxARk_sXc

    回覆刪除
  3. 那個朱古力餅直情係食沙糖,睇見都驚 @@

    回覆刪除
  4. 我鍾意食炸蕃薯呢,但炸物一定唔可以係屋企整囉,依家香港好似都唔見有得賣,所以都好難食到呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸番薯香港仍然有,不過要係小食店先食到。

      刪除
  5. 搓圓再壓成蕃薯餅😋好好味軟糯香甜,謝謝分享.

    回覆刪除
  6. 我以前好鐘意食 after eight 架, 而家戒左啦

    回覆刪除
  7. 我好鐘意呀,是那種薄薄一片的,好似叫 after eight,點解又匿名咗我呀,小月🤣🤣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,我對簿荷麻麻,after eight係另外一隻牌子,我阿仔after eight好食啲。
      google而家係好麻煩。

      刪除
  8. 燒餅好好食咁呀, 肥人都想試番件~
    薄荷我喜歡, 不過太太太太薄荷又搞唔掂~

    回覆刪除
  9. 現在,我不是太吃太甜的東西啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡食甜嘢,但太甜我都唔得.

      刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕