素食邊爐+蘋果批

友人又送我
自家種新鮮菜
已經食了兩三餐
見今日大家都有空
就打個素邊爐
有自家種茼蒿及菜心
兩樣都是在此不易買到
紹菜則是超市買來


再次吃到自家種大冬瓜
其他材有
冬菇 薯仔 甘荀 番茄 粟米
最後用素上湯
淥丁丁麵


再添上一大條蘋果批
真的又飽又滿足
呢個批2.55英鎊
好抵食


個酥皮好鬆脆
蘋果餡不太甜
雖然有玉桂
但味較淡
我可接受




14 則留言:

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落