世界杯決賽(2022)

 今天世界杯決賽
[阿根廷]與[法國]對決
賽事緊張又刺激
峰迴路轉下
[阿根廷]奪冠
[美斯]終可圓夢




宅男一早答應
陪我到附近酒吧觀戰



開場前當然要食飽飽先
食物沒什麼新意
那就用點心去拍照
宅男要啤一啤


素食漢堡


輕盈全日早餐


Fish & Chips


巧合遇上
說廣東話的兩母子
也是一起來觀看球賽
不過
年紀層明顯有很大差距
這個男孩子大約十歲左右
媽媽啤酒
男孩飲可樂


曲終人散
足球世界杯四年後再見


20 則留言:

  1. 嘩 ❗️ 嘩 ❗️ 嘩 ❗️ 大家都投入了世界盃決賽呀 ⚽ 👏🏻 👏🏻 👏🏻 ✨
    🐰今早睇電視直播, 我媽媽同細佬選法國奪世界杯冠軍, 我就投阿根廷會奪冠! 🏆 哈 .. 哈 .. 😀 🤣
    咦?噉樣嘅?妳睇球賽度, 好似入嚟睇波嘅人(◉‿◉) 😊 唔係太多咁喎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度氣氛並不太熱烈,不過相片拍攝未開波,開波後熱鬧好多。

      刪除
  2. 我原先去阿根廷朋友屋企睇波,可惜港女病咗,唯有stay home...

    回覆刪除
  3. 只睇左十二碼, 全程無睇

    回覆刪除
  4. 美斯的足球生涯未係句號,但說到要捧世界盃,今次拎不到就好大機會沒下次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四年後美斯可以出賽世界杯,機會很微。

      刪除
  5. 我沒睇世界杯決賽,記得第一次和大少一起睇,是睇是阿根廷奪冠,馬納當拿上帝之手。

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕