日常素食

今回也是素食
中餐素食
菇類豆類都是常吃的
見得久冇做素肉
放於是做個炸猴頭菇 
處理方法一樣
但汁就每次都可以不同
今次用
番茄汁加香醋
生抽糖生粉及適量水
剛巧有新鮮菠蘿
酸酸甜甜好開胃
我久不久發下芽菜
加邊豆蘑菇甜椒甘荀
及醃製好的香菜一起炒
也算不錯
宅男感冒未清
唔煲老火湯就滾紫菜湯
加甘荀番茄及櫻桃蘿蔔
多多料又當一味餸
每款做多一點
兩餸一湯
日日煮求求其其就算




20 則留言:

  1. 炸猴頭菇都幾特別喎 👍👏🏻😊✨✔️
    🐰 我媽媽只用嚟煲湯咋 😀🥕🌽❣️

    💠【猴頭菇花生眉豆湯】 https://youtu.be/7Yt3GDKOqG8

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 你自己煮多多少少都要做啲功夫。

      刪除
  3. 以前素咕嚕肉用油炸鬼,依家用猴頭菇仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁的確好過用油炸鬼,不過油炸鬼都幾好食。

      刪除
  4. 我鐘意飲紫菜蕃茄湯呀!

    回覆刪除
  5. 我識得有家庭不吃湯「渣」(我和EE口中的湯料),嫌煲完淡味,但其實我自己食不出「如何淡味」,湯料好多時都可當一味餸,沒有浪費^_^

    回覆刪除
  6. 現在素食,都可好多變化及選擇,不錯呀!😋

    回覆刪除
  7. 炸猴頭菇好特別喔從沒食過呢👍

    回覆刪除
  8. 炸猴頭菇正呀!!
    都唔求其呀, 起碼肥人見到相都想食~

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落