素酸辣湯

 昨天心血來潮
做了個素酸辣湯
其實家中有材料
怎麼不一早想起呢
當然
我做的酸辣湯
並非正宗
只是用我自己的方式來做
材料是家中有什麼就用
不必太計較
冬菇雲耳適量切片
豆腐一磚切成小塊方形
粉絲適量浸軟
少許炸菜吊味
也加了些少薑絲
少許糖適量鎮江香醋
按自己口味下適量豆瓣醬
粉絲最後落
調味料可加少量鹽或生抽
最後用馬蹄粉做獻
味道都似我在香港街外食的
只是比較清淡
餸料也比較重手


這一餐還有
青豆角炒蛋
南乳煮齋
及朋友仔自家種的灼生菜
簡單的一餐素食




18 則留言:

  1. 我一向都以為酸辣湯係素,諗真啲原來唔係 :P

    回覆刪除
  2. 我家中都有材料, 好耐無食, 要找日試試先, 謝謝分享😊 by Kwannmickey

    回覆刪除
  3. 我們这些年纪、久不久都要有些肉配搭一下、全素待宅男回來才吃吧~靚婆婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家食肉最平,已經食多咗好多啦。

      刪除
  4. 嘩!突然都好想飲酸辣湯~

    回覆刪除
  5. 正唔正宗都唔緊要,自己煮自己食,就啱口胃就夠晒啊。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...