母親節素食餐

 星期日素食餐

南乳齋
香醋青瓜雲耳蛋皮
腐竹冬菇髮菜雜豆素湯
 
中超買的南乳偏甜
煮齋麻麻
反而醃肉較好
不過用些少吊味還好 
 
 
雜豆湯終於有腰果
味道真的提升了
這個湯是我的家鄕做節湯
以前不會用甘荀 
加蜜棗同豬手
橫財就手 

香醋青瓜雲耳
今次加了蛋皮
增強營養

 
簡單的一餐
媽媽的味道 

 
中超買的南乳偏甜
要來醃肉焗叉燒就唔錯
 

 

 

24 則留言:

  1. 星期日素食餐
    南乳齋
    香醋青瓜雲耳蛋皮
    腐竹冬菇髮菜腰果甘荀蜜棗素湯

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 阿媽果代真係過節先煲,我以前都唔煲,而家改走肉就會平時煲。

      刪除
  3. 素湯落腰果係好好味,想請教最近D後生買了些羊肚菌給我,可以怎樣用呢?因我未食過,D後生又唔識,淨係話售貨員話有益,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊肚菌好名貴,煲湯同炒都得,你可以上網睇下點整。

      刪除
    2. 咁,我諗煲湯易攪D了,謝謝您。

      刪除
    3. 其實用來炆煮都唔錯。

      刪除
  4. 我呢邊媽媽都買唔倒啱佢口味嘅南乳 😀 🤣
    如果方便, 請 EE^^ 告知你用的南乳牌子嗎 ?
    謝謝 🙏🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛剛放咗張相上來,你可以睇睇。

      刪除
    2. 謝謝 EE^^ 😀
      我會試搵一搵喇 !

      刪除
  5. 好豐富呀!有炆有湯有小炒,好食過大魚大肉。

    回覆刪除
  6. 祝EE天天開心母親節!
    温馨美味家庭飯

    回覆刪除
  7. 喺家過媽媽節唔駛去同人迫咁幾好~!

    回覆刪除
  8. 我是齋心不齋口、未能長期食素

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...