日常自家煮

記下我最近的自家煮
呢個+麵包做午餐
我間中都喜歡食下火腿煙肉
炒蛋蘑菇番茄
加幾粒草莓
還有鏡頭外麵包
都可以食得好飽

好久無食炸菜蒸豬肉
用豬扒切片蒸炸菜雲耳
呢隻豬扒肉好"淋"滑 

一盒豬扒可以食兩餐
洋蔥番茄煮豬扒
可能係香港家庭經典餸
以前母親常煮給我
做午餐飯盒
 我食極都唔厭
到我為人母也常煮
後來宅男食素
我就少煮咗


呢個字母粉
非常大粒
我覺得有趣
所以買來試下
用來放湯煮較好
用冬菇加蝦米番茄做湯底
又幾好味喎


 

 

22 則留言:

  1. 午餐
    火腿煙肉炒蛋蘑菇
    番茄草莓
    麵包

    炸菜雲耳蒸豬扒
    洋蔥番茄煮豬扒
    冬菇蝦米番茄湯字母粉

    回覆刪除
  2. 🐰我諗湯底加咗蝦米梗係嘢味啲啲㗎 👍 😋 🤤

    回覆刪除
  3. 自家煮來講最複雜都係咁好喇 :P

    回覆刪除
  4. D字母粉幾大粒,相比下以前ABC湯嗰D好細粒。

    回覆刪除
  5. 字母粉好得意喎~香港唔見咁大粒賣~!

    回覆刪除
  6. 唔講以為字母發到咁大😆

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃