午餐雞脾扒~青口炒麵

 這裏食肉真的比較便宜
用£1.35買一盒大雞脾
一盒有三隻
用咗一隻炒米粉
今回用一隻做雞扒
兩人午餐
加甘荀 粟米 番茄 雞蛋
還加了幾粒即食青口
 
覺得這裏超市
買海產比較貴 
見到熟青口細細盒減價
於是就買來一試
 
超市買來的粗麵
出水後用豉油炒
加埋即食青口
一小盒以為好少
原來都唔少
味道都不錯
 

 

21 則留言:

  1. Same here, diy or eyt is more affordable especially when you caught them on sale. The quality also seems better. However, HK markets had more variety, food and fruits from all over the globe.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港食物的確種類繁多,但這裏選擇也不少。

      刪除
  2. 正呀,我鐘意食青口架!

    回覆刪除
  3. 青口唔錯呀,冇殼即食處理也較方便。

    回覆刪除
  4. 雞腿真的好平,買一盒可以分幾餐食。
    現在有蘇格蘭藍青口,你可以留意一下超市的海鮮檔,3鎊幾有一袋好正呀!

    回覆刪除
  5. 我老公好鍾意食青口~~就咁無水蒸都好鮮甜呢~!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落