簡單早餐

 大家喜歡食番薯嘛
我就好喜歡
想不到來到英國
都好容易買到番薯
而且唔貴
£1.35 有1kg
 
烚幾隻做早餐
多汁又清甜
 
早前在馬莎用
£1買個超大牛角包
 
 
好通透
都唔錯

後來發現
有做好未熟嘅
£3.5 一包八個
 

 民宿有焗爐
早上起來開爐焗幾個
早餐有著落又方便
新鮮出爐
外脆內軟
唔錯唔錯



 

26 則留言:

  1. 番薯我都食,我老婆就好鐘意.

    回覆刪除
  2. 你來到新的城市開始新的生活,到處都會有新鮮的世界。我好鐘意食埋在燒熱的小石子裡烤制的烤紅薯。這叫石燒芋。
    我高高興興地等待著讀你的新發現。週末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝🙏我都好喜歡食烤番薯,又香又甜

      刪除
  3. 牛角好正呀!自己焗新鮮出爐,焗得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋整得好靚,所以焗出來都好靚!

      刪除
  4. 番薯 ➕ 牛角包, 我都好鍾意㗎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣係健康食物,一樣就較邪惡🤣

      刪除
  5. 牛角酥好味呀,未熟的平一截,EE又識焗得靚,買未熟自己焗抵好多。^_^

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢哋整得好靚,所以焗出來都好靚!

      刪除
  7. 我通常買未熟嘅法包。

    回覆刪除
  8. 我都要留意下有無啲未熟先,因為就算買咗啲熟嘅包,為咗好食啲都會用焗爐再次翻焗

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 呢隻生牛角包,焗熟真係好好味。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落