年糕

 新年都是食糕食不停的日子
我過年自有人送糕
所以都不用自己做
蘿蔔糕 芋頭糕 馬蹄糕 年糕 
全部有齊
今次有椰汁和薑汁
還有原味傳統年糕 
這個椰汁年糕
是某連鎖餅店出品
還算不錯

年糕我個人有另種食法
將年糕切粒煮糖水
食法就像湯丸一樣
煎糕吃得多怕熱氣
這個做法都可以
前面一碗是薑汁年糕
後面是椰汁年糕 
大家又喜歡那款呢




14 則留言:

  1. 好煮意👍 從沒試過用年糕來煮糖水。

    回覆刪除
  2. 這個方法非常好啊💗😊, 因為我都食左幾日煎年糕, 有少少熱氣呀.

    回覆刪除
  3. 用年糕煮糖水,好煮意,象食湯丸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係糯米粉,真係幾似湯圓。

      刪除
  4. 年糕都係過節食小小就好 :P

    回覆刪除
  5. 我見有人用春卷皮包住年糕, 再炸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過喎,不過我的用米紙包住煎,但都係較熱氣。

      刪除
  6. 年糕食唔晒, 煮糖水, 又幾好喎! (◐∇◐*)

    回覆刪除
  7. 薑汁年糕應該未食過,椰味和原味,我都是選原味^_^

    回覆刪除

從倫敦 [Victoria] 火車站出發

五月九日 出了倫敦以外的城市玩了幾日 今天才回家  我們選擇坐火車前往 從 [維多利亞] ( Victoria)火車站出發 這火車很長 有12卡之多 我們買了較便宜的車票 所以要在中途轉車 目的地 Brighton 本約一小時的車程 我們用多了約半小時 我們用多約半小時 就到達目...