三德素食

趕及限堂食
和表兄妹等飯聚
但另一家庭聚會
便要取消了
表妹提議食素 
在佐敦
三德素食
 這一間分店
還是第一次幫趁 
 
欖菜炒飯
還算不錯 
乾身軟硬適中
味道也可以

 
崧子五柳黃魚
好好味

 
沙嗲串燒

 
津白雲吞 
這個比較清淡些

 
猴頭菇草莓素咕嚕肉 
猴頭菇做素肉
口感像肉
呢個汁也做得很好

 
羊腩煲
付送生菜 
應該不錯
不過有花椒八角等香料
所以不大合我胃口

芒果布甸
真材實料也不錯
 

以上食物大致上都不錯
還有一款齋滷味
沒有拍照
覺得麻麻
這一餐由幾位後輩做東
愉快的一頓素食
 
 


20 則留言:

  1. 我沒想到用草莓做中國菜。草莓可以代替鳳梨的酸味。
    我也想嘗一嘗。
    現在是"寒中",多多保重身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!草莓代替鳳梨也好味
      謝謝你,大家都要保重。

      刪除
  2. 如果不看文首,直接看相片,未必意會是素食^_^

    今次禁堂食,坦白說我猜很難14天就解禁。

    回覆刪除
  3. 款款都做得好似, 吾講真係吾知係素食呢😊

    回覆刪除
  4. 猴頭菇做素肉真係象真度好高。

    回覆刪除
  5. 都係津白雲吞啱我多啲.其他我覺得好多汁.

    回覆刪除
  6. 啱心水 , 合心意, 愉快的素食飯聚.. 我諗 EE 梗係好滿足咯 😊 🈵🦶 👍 😋🤤
    佐敦 / 三德素食館 https://youtu.be/remy2F75pn8

    回覆刪除
  7. 真的不錯,猴頭菇草莓素咕嚕肉最正

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃