素食午餐

 

放假前朋友約午餐
她想食素
於是選在九龍城《蓮花》
午晚有餐湯送
黃瓜素湯好味
我們點了
廈門炒米
豉椒素鰻魚 
素鰻魚附有白飯一大碗
碟頭也算大 
最後還有糖水送
我們真係比較細食
炒米粉要拎走
 






 

25 則留言:

  1. 素鰻魚好吸引, 係咩菇整架? 😍

    回覆刪除
  2. 素食餐廳EE係咪好多推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好少出外食素,我喜歡推介果間已經執咗。

      刪除
  3. 我覺得出面啲素菜有時調味太重手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好少出外食素,我喜歡推介果間已經執咗。

      刪除
  4. 蓮花素食唔錯.....偶有幫襯!

    回覆刪除
  5. 素鰻魚好好食...肥人都好耐無食素..
    搵日食下先~

    回覆刪除
  6. 食咗咁多次,都係喜歡素鰻魚一,可惜自己做極都唔似。

    回覆刪除
  7. 素鰻魚是眾多素食中,我覺得外形最易做到似實物。

    回覆刪除
  8. 以前我尼邊都有間蓮花,餐點跟你食的差不多,不知是否同一個老板

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...