有葷有素

 

 有天下午出墟辦點事
順道逛逛街市魚檔
$40買了四條黑臘
即日加冬菜蒸兩條
雖是養魚
也算清甜 
 

另兩條用鹽醃了做咸鮮
過兩蒸來吃
又另一種吃法
加熟油不用調味
也是不錯 
 

有一天經過凍肉舖
見腩肉好靚
買條回家用梅菜炆
用老抽上色
味道還不錯
 
 
 熟悉我的網
也許知道我不大喜歡食牛
今回因想飲青籮蔔湯
又怕太寒涼
所以買牛尾煲
年紀大真麻煩
寒熱都受不了

 
 有葷自然有素
這個油豆腐煮雲耳鹿茸菇
加幾條青菜
增添綠色
只簡單用鹽豉油糖調味

 
另一款更簡單
清炒荷蘭豆
豆味清爽口
不想太單調
就加上雲耳及少許紅椒



21 則留言:

  1. 咸鮮始終未食過,酒樓都似乎不太常見。

    回覆刪除
  2. 六六無窮的六道靚菜, .. 款款賣相同樣吸引 .. 👍
    🐟 + 冬菜 .. 更是惹味 😋 🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,你心水清,原來出咗六道菜。

      刪除
  3. 四十蚊有四條鱲魚咁抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!剛巧大平賣,可能趕住收工。

      刪除
  4. 年紀大飲食真是熱又唔得、凍又唔得

    回覆刪除
  5. 牛尾煲湯好飲呀!~我哋都好鍾意~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...