兩餸一湯

 今個晚餐
比較豐富
有兩餸一湯
洋蔥豬扒
簡單的豉油汁
類似麻婆豆腐的XO醬煮豆腐
番茄紫菜湯
飲完椰汁
將椰肉放入湯內
順便煮一煮
實在也沒甚麼特別
二人晚餐比在外食
較清淡
一樣合胃口

 


 

24 則留言:

  1. 其實食嘢最緊要都係啱自己口胃,夠晒啊^_^

    回覆刪除
  2. 二人食都夠晒了,仲好豐富添👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好夠,少食一啲飯就可食曬佢。

      刪除
  3. 近排我家裡裝修, 成日外面吃, 突然好掛住住家菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就真係會架,我都比較喜歡食住家餸。

      刪除
  4. 洋蔥豬扒係我細佬至愛 😀
    不過媽媽係加茄汁嚟煮 😋 🤤

    回覆刪除
  5. 好豐富呀!~~我好懶~通常煮2碟算~!

    回覆刪除
  6. 我而家都好懶,盡量煮一個算

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...