外食早餐

 近日來
有事要出外
在外吃早餐多了
感覺物價無聲的高漲
我常說現在出外用餐 
都要碰運氣
化了錢也未必應有回報
這兩款雞扒豬扒
賣相欠奉
而味道也不用提
豬扒發粉太重手
雞扒也不知吃了什麽
多士又燶也不脆
差過快餐店
明明早前在此午餐也不錯
水準相差太遠


 
這兩款價錢較便宜
雖然不特別好吃
但都是茶餐室味道
以後早餐還是吃餐蛋較穩陣



 

24 則留言:

  1. 個雪菜通粉好似幾好味😊

    回覆刪除
  2. 我也覺得餐蛋多士免烘最穩陣。

    回覆刪除
  3. 英國都係呀,由 4月開始,樣樣都加哂價。

    回覆刪除
  4. 我很少出街食早餐,需要的話,我會去麥當勞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我若早上出街辦,多數會食個早晨,若是麥記早餐,我會食最平果個。

      刪除
  5. 沒錯,吃疍較穏陣,最好係煎疍,唔好食炒疍,聽說係疍醬炒.

    回覆刪除
  6. 出去食野, 好多時真係睇彩數

    回覆刪除
  7. 我不禁同情。我覺得廚師雖技術還不夠,但他可能會竭盡全力啦。
    下次你一定會碰到味美早餐。周末愉快!

    回覆刪除
  8. 感覺物價無聲的高漲-->可是,漲價後好難跌返落去啊>_<

    回覆刪除
  9. 茶仔早餐好吸引~~有時湊完女返學~我都會去食返個~!

    回覆刪除
  10. 睇黎整得 好味果個人放左假

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...