外食午餐+瀨尿蝦乾煮節瓜

 繼續講飲講食
呢餐也是外食
到西貢墟入糧
非常幸運
在泊滿車輛的街道
竟然遇啱有車離開
可以泊個合法正位
咁不如食個 lunch 先走
 這一間茶餐廳
之前也幫襯過
 
午餐套餐
生炒骨+白飯+餐茶
味道賣相都不錯

 
欖菜雞粒蝦仁炒飯+餐茶
炒飯炒得乾身不肥膩
也算不錯
五拾多元一個餐
實在也不便宜

 

蝦乾蝦米都吃過
最近在網上看到有瀨尿蝦乾
買了兩小包
試著用來煮節瓜
加雲耳多一重口感
至於瀬尿蝦乾
味道也可以
若要比較
我覺得蝦乾好食啲


 



22 則留言:

  1. 😜 從未食過瀬尿蝦乾 ,睇落有啲硬 ❓

    回覆刪除
  2. 瀨尿蝦乾我見過,但唔記得有冇食過。

    回覆刪除
  3. 瀨尿蝦乾真係第一次听, 好味嗎?
    午餐五十几係正常了, 唉, D食物越來越貴, 疫情以來都貴左好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得味道不及蝦乾
      香港物價真係好貴

      刪除
  4. 50幾蚊一個SET~~其實唔貴喇~
    家下好多地方都加哂價~得外賣有折~!

    回覆刪除
  5. 尋日睇到, 有間食件炸脾都要四十幾蚊

    回覆刪除
  6. 賴尿蝦乾見過未食過。

    回覆刪除
  7. 都是津津有味。雲耳呢,日語發音的意思是"樹木蜇"啊。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...