早餐+隨拍

 一年之計在於春
一日之計在於晨
我平日睡得晚
早上起來趕著往上太極堂
運動完才吃早餐
每星期至少
有一次在外吃早餐 
今回這個早餐
豬扒雖然放在湯內
但也腍滑好味
多士香脆鬆軟
吃得特別滿意

 
 
星期六日
我是睡到自然醒
所以早上是很遲食早餐
懶起來就用機做包
所以我的一日之計
是不合格的 
 

 
八月天的殘荷
荷花已經開到盡頭
不知是否蟲蛀
總會出不少不規則窿窿
無無聊聊又拍照

 

 
這一片全枯荷葉
全憑葉脈支撐
 
 
這種泡泡
好想知道是什麼東東

 
秋陰不散霜飛晚,留得枯荷聽雨聲。
秋陰不散霜飛晚,留得枯荷聽雨聲。
 秋陰不散霜飛晚
留得枯荷聽雨聲
(李商隱的詩 )
非常應景
秋陰不散霜飛晚,留得枯荷聽雨聲。

 
日前在西貢
見到的大型壁畫

 
連日大雨
黃昏散步
看到溪流變了小瀑布


 

 

 

20 則留言:

  1. 遲食早餐等於食brunch 煮少一餐仲爽啦😜

    回覆刪除
  2. 那個泡可能是青蛙的疍,夜晚去松仔園有青蛙嗰個池都係好多泡.

    回覆刪除
  3. 晨的定義可以是 : 『睡醒起床後』 ❗️
    睡到自然醒 .. 又何來不合格 ❓ 🤣
    用機做麵包才來食早餐, 符合 『 一生之計在於勤 』 ✔️ 🤣 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓得太晏先起身,早上的時間就泡湯,仲邊有計喎。
      用機做包好慳好多功夫架。

      刪除
  4. 我最怕係五點幾、六點醒咗,跟住瞓唔返,如果之後去行山,咁就少了兩個幾鐘的「精神儲備」=P

    回覆刪除
  5. 我同EE相反~我早瞓~不過好早起床~搞好D嘢湊女返學慣咗~!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...