蒸鮮鮑魚+急凍蜆肉

 未試過蒸鮮鮑魚

日前在街市見到
五十元一碟
仍然好新鮮
於是買來試試
原來大家都會
將鮑魚脫殻後
洗淨放回殼上蒸 
我就懶得將殻清洗
掉了就算
好想知
連殼蒸有什麼好處 
 
講番呢個鮑魚
簡單用果皮蒸三分半鐘
淋上熟油豉油
唔靭幾彈牙
唔錯喎

 
呢個番茄豆腐魚湯
是用石狗公魚煲
健康又好味
 


 

早前買了一包急凍蜆肉
分兩次食
這一款蜆肉炒韭菜
亦加了小小洋蔥 
 
 
 另一款炒西芹雲耳 
呢個急凍蜆肉
我覺得麻麻
所以相信都不會再買



 

25 則留言:

  1. 好耐冇飲石狗公魚湯 🐟 諗吓都覺得好好味 😘

    回覆刪除
  2. 鮑魚50蚊一碟有9隻好抵喎。

    回覆刪除
  3. 鮑魚連殼蒸係海鮮酒家做法,可以顯得鮑魚較大隻,自己食無謂嘥柴火.老婆話洗鮑魚好殘忍,唔再買來食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁簡單!其實鮑魚只有用水一淥,拎起來冼就唔殘忍,反而蟹我就以後都唔會買生嘅來食。

      刪除
  4. 茄豆腐魚湯,正呀,魚湯多數都好鮮甜。

    回覆刪除
  5. 急凍蜆肉, 肥人會用黎滾湯用~
    石狗公煲湯好好好好好正架...有時我地會鹽油水石狗公, D 湯汁肥人一定會飲埋佢呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜆肉滾湯好味架,但呢隻急凍嘅真係麻麻

      刪除
  6. 鮑魚殼煲湯有用D,它可以平肝熄風、止頭痛、除煩功效

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食