鮮茄蘑菇意粉+朱古力藍莓醬蛋糕

 我對茶餐廳

港式意粉就麻麻

但始終喜歡食茄汁多過白汁

我家宅男則愛做白汁 

今回他應我要求

做個鮮茄蘑菇意粉

感覺特別好味

酸酸甜甜較醒胃嘛


 
 
最近越來越懶
乜都唔想做
但其實要做又不難
只要家中有材料
 一個鐘頭內已經可以完成
今回做的藍莓可可蛋糕
朱古力加上藍莓醬
味道好夾
用自發粉做蛋糕冇難度
蛋糕好鬆
不過質感同海綿蛋糕不同
呢個比較粗糙
但非常實在


 

 

 

24 則留言:

  1. 兩位廚神......宅男是西厨, EE是中廚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咪笑我哋啦,實情三腳貓功夫,只啱自己食。

      刪除
  2. 意粉又醒胃, 蛋糕好味道🍝🧁

    回覆刪除
  3. 我又未試過朱古力加上藍莓醬, 搵次試下先

    回覆刪除
  4. 意粉我喜歡白汁,同你相反。

    回覆刪除
  5. 我都喜歡茄汁多啲,白汁太淡.

    回覆刪除
  6. 最幸福係EE位老伴, 中西式都有人煮呢~

    回覆刪除
  7. 意粉我都係鍾意茄汁多D。

    回覆刪除
  8. 中式炒意粉冇乜汁,意粉我都係鍾意食有些汁,白汁、茄汁我都OK。

    (PS﹕好彩EE家中冇人話要食茶餐廳式意紛 =P)

    回覆刪除
  9. 自己炒意粉好食D,意粉會好食彈牙。茶記的意粉太爛了。

    回覆刪除
  10. 見到個朱古力藍莓醬蛋糕~~~~~我流口水呢~!

    回覆刪除
  11. 白汁同茄汁嘅意粉我都鐘意願~

    回覆刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷