走進大坑(2)

繼續行到這裡
已經稀有的大排檔 
本想在此進食
怎不知甚麼原因
沒有開檔

 
再行這裏有小市集


 時間尚早
很多未開檔
 同時
這條也是
舞火龍的主要道路


 房屋恊會的公屋


一間佈置雅緻
的越南餐廳
 

 蓮花街
 
大坑蓮花宮
後面三個圓筒
勵德邨

蓮花宮是
歴史悠久的寺廟
前面有個小陽台

特別是入廟
門口設在橫邊

隔鄰有間藝術學校

繼續行
 
禮賢里





行出電車路

經過維園游泳池
行去乘地鐵
結束今次行程
 
l
 
最後俾張大家睇睇 
戰前的銅鑼灣
已有電車路
相中的海面
就是今天的維多利亞公園
維園是在戰後填海建成

香港近變化很大

有時間希望多走走

多點認識香港

 
 
 

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 都唔奇,我都係第一次行得咁深入。

      刪除
  2. 香港變化很大, 如果我返嚟我會唔識路。

    回覆刪除
  3. 勵德村出名呀,個圓形設計.

    回覆刪除
  4. 大坑我家下多咗去~嗰邊都幾多嘢食架~!

    回覆刪除
  5. 我諗無乜地方窄過香港,細細一個地方,已經乜都有齊如社區、公園、廟、食市

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...