中環素食晚餐

 昨天黃昏後
往中環晚飯
見時間尚早
行經IFC往海傍方向走走
看看是否能欣賞
日落最後餘暉
可惜天不做美
天空滿佈烏雲 
沒有落日美景 
只好 
拍幾張華燈初上的照片
便步行往餐廳用膳 

 


 

 






三人行
當然就選擇素食
睇睇我哋食啲乜
 
前菜
沙律 芝士焗蘑菇多士 
法式紅酒燴雜 南瓜湯

點了兩個套餐
其中一個主菜
黑松露焗牛肝菌長通粉
芝士是素芝士
有焗堅果的香味 

意式番茄醬伴炸南瓜意大利飯

內面包著意大利飯
可撈汁食
個汁酸咪咪
加上香脆外皮
好好味

另點一份
白松露蘑菇意粉
這份更合我口味
BB露筍我爽甜



已經吃得飽飽
最後點了件
士多啤梨蛋糕
這是全素食店
蛋糕是無奶蛋

套餐不包餐飲
最後店方
送了檸茶及檸水給我們

 
 

 
 小店座位不多
但可以感到
他們做得也很用心 
食物水準也不錯
 






Mirror & Vegan Concept

地址中環皇后大道中118號9/F

電話2868 0810 

 

22 則留言:

  1. 呢間餐廳出品唔錯喎!

    回覆刪除
  2. Vegan西餐廳香港係咪唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然都係屬於小數,但都越來越多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實唔算豪華,只係間中都要食好啲。

      刪除
  4. 華燈初上都好靚呢~
    餐廳好似唔錯呀!

    回覆刪除
  5. 白松露蘑菇意粉~~望落好似好好味咁呢~!

    回覆刪除
  6. 餐廳裝修很有氣氛,餐點做得很精緻,讚

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...