新春素食

恭喜恭喜
祝大家
牛年進步
諸事大吉
 

 新春期間
大家自然食得豐富
大魚大肉之餘
食番一兩味素食也不錯
 呢款甜酸齋
雖然有點油膩
但酸酸甜甜 
非常醒胃
自己做更健康美味
首先用滾水
清洗麵筋
減去一些油份
用茄汁 香醋 米醋 豉油糖 
加水煮個汁
將麵筋放入煮一會
到收汁便成 


另一款
粟米蓉豆腐羹
呢味更簡單
用罐頭粟米蓉加滑豆腐
一起煮滾調味
再打個蛋花便成
若太"杰"可加些少水
簡單好味






32 則留言:

  1. 新年快樂,身體健康。 粟米蓉豆腐羹係我至愛,我一個人可以食哂一份架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新春快樂
      一個人一份可以唔使食飯喎

      刪除
  2. 恭喜發財, 兩個都健康又美味💗

    回覆刪除
  3. 恭喜發財!兩個都啱食😋

    回覆刪除
  4. 之前舊樓管理處搞齋宴可以有蠔 :P

    回覆刪除
  5. 萬事如意福盈年 吉星高照四季祥
    祝福 ❗️ 祝福 ❗️

    回覆刪除
  6. 恭喜發財,我初一都煮南乳齋!😛

    回覆刪除
  7. 恭喜發財!身體健康!萬事如意!

    回覆刪除
  8. 粟米蓉豆腐羹好吸引, 等我都整下先

    回覆刪除
  9. 恭喜發財呀!
    兩樣肥人都喜歡食呀!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我地上午食過素,晚上就會葷食。

      刪除

[Brighton] 的早餐

 返回在 Brighton 的日子 5月10日 早上出外吃早餐兼午餐 宅男帶我們來到這間 叫[Rust]的咖啡廳 這小店裝潢以鐵鏽色為主 水吧前放著部古董收銀機 據說這間店是打咭好地方 食物方面算是精緻 食材就非常普通 麵包好吃