煎薯仔餅


薯仔吃得多
但原來我好少做薯餅
匆匆忙忙決定整呢個
冇時間去慢慢研究
求其將薯仔切片煮熟
後來發覺唔多腍
放入微波叮一叮
就壓蓉加些少幼鹽
灑上黑椒粉粟米粒
搓圓壓平煎香
煎香後發覺好散
原來忘了一樣材料
就係加麵粉
不過
雖然簡單
 仍然好味
下次再做

 


 日本咖哩煮蘿蔔
煎蛋滾韭菜湯 
簡單又一餐


 

 

19 則留言:

  1. 薯餅不加麵粉,加蛋都得。

    回覆刪除
  2. 我中意食薯餅,不過我怕黏手,覺得好難整。

    回覆刪除
  3. 我好似見到白色嘅粟米嘅?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用新鮮粟米自己剝粒,底部係較白。

      刪除
  4. 我試過生煎,即係唔整熟啲薯蓉,磨完加配料就煎,口感幾等別的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估若果磨蓉生煎應該可以,會爽口啲?

      刪除
    2. 是的,會爽口啲,同埋會變咗色有啲似馬蹄糕咁.

      刪除
  5. 對我嚟講一D都唔簡單喎! 煎蛋滾韭菜湯仲好特色添!

    回覆刪除
  6. 日本咖哩好方便~甜甜哋又啱小朋友~!

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英