芫荽蘑菇炒蛋素晚餐

 

網上看到有小店
以賣芫荽蛋治做主打
我見佢哋用超多芫荽炒蛋 
我又跟下先
不過
太多芫荽怕受不了
都係加少許就算
再加蘑菇一起炒 
若果喜歡食芫荽
會覺得好香
下次可再加多些少

紫菜番茄湯
腐乳生菜
芫荽蘑菇炒蛋
簡單中也要均衡營養
食素也要吃得健康
也不要吃太多煎炸食物

 


 

 

24 則留言:

  1. 不用炸物,磨菇炒蛋都已經夠晒香口^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸物應該盡量少吃,但出外食有時又好難避免。

      刪除
  2. 唔知磨菇會唔會出水呢? 咁炒蛋會唔會比較濕身嘅呢?
    紫菜番茄湯未飲過添! 我媽媽都是整紫菜豆腐湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 先將蘑菇炒熟,蘑菇未熟不可下鹽,否則會出水
      我有時都會用豆腐滾紫菜湯。

      刪除
    2. 原來如此,原來咁炒~ 我而家幫蘑菇場運送蘑菇,不時有得食~😆

      刪除
    3. 銀少真幸福,我哋要廿幾三十蚊先買到200g蘑菇呀!

      刪除
  3. 我屋企都有紫菜, 又試下這個湯💗

    回覆刪除
  4. 配搭特別,等我也試下😄

    回覆刪除
  5. 是呀,即使食素,煎炸煮法也不健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好少煎炸,不過出外食就難避免。

      刪除
  6. 對!外面餐廳要快好多都是用炸,對身體無乜益

    回覆刪除

行公園觀水鳥

離開 [Brighton] 當日 早上往行公園 公園內有個小湖 不少海鷗水鳥在此棲息 還飛來飛去 又在草地上休息 有位女士坐在草地上看書 悠然自得  海鷗原來都喜歡草地 海鷗 還有白天鵝 三隻雄野鴨 圍著一隻雌野團團轉 中午時間遊人開始漸多 我們也要離開去吃午餐 我們行回市中心 ...