又做阿茂

 

又做阿茂

其實我甚少做曲奇

榛子粉曲奇

好多年前做過

今回第二次做

幸好做出來效果唔錯

又香又鬆脆


 
 出爐香噴噴
 

 

可可洛神花蛋糕

用可可粉

再加入洛神花醬

 

洛神花醬酸酸甜甜

跟朱古力味又幾夾 

 
下午茶時間



18 則留言:

  1. 我有一樽糖水浸嘅洛神花.

    回覆刪除
  2. 洛神花聽得多,但從來沒有吃過。

    回覆刪除
  3. 曲奇好似好易, 我就覺得掌握烘烤時間, 其實幾難
    你D曲奇好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 曲奇剛焗好時係軟腍腍,要要凍咗先會鬆脆,我以前初做都唔知架,我做得到的,相信大家有心做都一定做到。

      刪除
  4. 洛神花整餅人會否太酸呀?🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛神花係自己做,所以唔會好酸。

      刪除
  5. 閒時整下餅咁~我覺得好寫意呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多時間,但我好懶,好耐先做下。

      刪除
  6. EE好叻啊~ 我越黎懶了睇你整就夠了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好懶架,不過想食就要自己整

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮