清湯腩煮蘿蔔。。三文魚頭煮烏冬

 早前在凍肉店
買兩磅牛腩
說實話
我從來未煮過牛腩 
每次吃牛腩
都在街外
上網看別人如何炆牛腩
覺得都要用香葉
花椒八角等
我怕麻煩
一於簡簡單單就算
 
解凍出水後
用大塊薑略爆
加小許冰糖加水
用炆焗方法
炆腍後加鹽
然後將牛腩分開
牛腩可即食
湯可入雪櫃
雪凍後
就可將凝固了的肥膏
輕易拎走
用清湯牛腩煮蘿蔔
我呢個正式是清湯牛腩
無其他雜質
也不肥膩😄

 


另一個午餐

 凍肉店有
切塊急凍三文魚出售
我看中那大大的魚頭
只售$25元
超抵食 
解凍後分開兩份
一份用來煮烏冬

 
 
另一份
用雙面鑊煎香
兩個人的午餐
吃得好滿足



 

18 則留言:

  1. 我都間中煮下牛腩, 通常分兩日, 之前整定, 第二日翻熱, 好食好多

    回覆刪除
  2. 魚頭煮烏冬會不會好腥?

    回覆刪除
  3. 好鐘意食牛腩,不過年紀大都唔敢太放肆 :P

    回覆刪除
  4. 三文魚頭我多數煎香來食, 再加些黑胡椒, 好香好食。
    蘿蔔牛腩好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三文魚頭煎香好食
      牛腩原來簡單清湯已經好味

      刪除
  5. 肥人多數用牛助條整, 怕搞唔掂牛腩呢~
    3文魚頭真係好好食..~

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛腩好簡單,只不過要用多小小時間煮

      刪除
  6. 三文魚頭湯都好好飲,係壽司店飲過
    新年快樂

    回覆刪除
  7. 這裏好正啊!牛腩我每次都整定2磅分開放雪櫃,咁樣每次拎一份食好方便

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮