黃金海岸下午茶

 
我們回到步行起點
再乘車到
黃金海岸商場
嘆個下午茶


行到累
見到有茶餐廳就坐底
天氣清涼
我們就坐在戶外座位
五個人要分兩檯坐
老伴點了個牛排意粉餐
$49元
他沒說是否好吃
只是說牛扒好羶


我點了個常餐$48元
雪菜肉絲米線
配兩款自選餸
還有一個牛角包
食物正常
也不特別出色
令我有驚喜
是杯檸檬茶
好好飲


因時間不早
所以也不打算再行
不過
已經好多年沒到過
也走上一樓
拍幾張照片
順便去洗水間




好多遊艇停泊


有個泳池


黃金海岸酒店


商場對面便是巴士站
有車到屯門轉車站
免費轉乘其他路線
結束是次旅程



22 則留言:

  1. 地方好靚呀😊 好似吾係好多人.

    回覆刪除
  2. 諗諗吓喺香港時都冇行過呢度.BBQ場就去過.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 最主要係冇乜人,所以覺得好舒服。

      刪除
  4. 我印象中有個露天市集的, 唔知疫情下是否仍在營業? 是鄰近麥當勞側的!

    回覆刪除
  5. 黃金海岸幾靚,我都去過影相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估若非疫情,呢處應該好熱閙。

      刪除
  6. 現在係坐戶外的好時機,涼得嚟唔凍,也不大風。

    回覆刪除
  7. 上年暑假我哋一家人去咗住呢到~今年就唔敢去住喇~!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我好多年前入過來,都忘記以前係點。

      刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠