午餐篇

 最近因有活動
每星期都會到土瓜灣
有時也在附近午餐
這間牛什粉麵
也是朋友推薦
我雖然不大愛吃牛
但喜歡中式牛腩
及某部份牛什
於是就試牛腩飯
套餐包一碟油菜
加二元有熱飲
合共$45元
牛腩真的不錯
瘦得來很腍
竟然冇"痴"牙


油菜都幾大碟
有機會都要試下其他


另一款
自家煮意粉
上回介紹過
XO醬沙甸魚
有點貨不對辦
今次也用沙甸魚
這一款
普通味道
正常好多
我都係
用番茄+沙甸魚
味道不錯
簡單快捷





23 則留言:

  1. 哈,沙甸魚,我好似小時食過一次半次,之後到現在都無再食過了!(。’▽’。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前唔食,而家反而間中食下。

      刪除
  2. 中式牛腩我要食瘦嘅。你呢個啱我.

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食牛腩,不過英國啲牛腩呢就好肥啦

    回覆刪除
  4. 牛腩飯套餐包一碟油菜
    加二元有熱飲
    合共$45元
    沙甸番茄魚意粉

    回覆刪除
  5. 沙甸魚夾麵包做早餐,一流。出街食要小心啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要煮熱先食。
      而家出去食嘢,已經冇咁擠迫。

      刪除
  6. 我成日食牛腩,睇怕啲健康數據都唔係咁靚 :P

    回覆刪除
  7. 牛腩, 比較少食; 沙甸魚, 選用罐頭沙甸是以水浸方法處理的。
    但不少罐頭魚當中含鈉、鎘、鉛等金屬污染物 ...
    少吃仍無碍吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多新鮮食物,所以罐頭都好少食。

      刪除
  8. 尼間D牛腩整得唔錯,份量又足

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日