自製醬汁伴秋葵雲耳


最近前院菜檔
開始有秋葵出售
非常鮮嫩
揀秋葵
一定要選比較細同軟身
才夠鮮嫩好吃
只用滾灼一會就可以
有人建議數十下便成
我都係喜歡熟一點
最少都要半分鐘
雲耳則另用滾灼至少一分鐘

香醋 陳醋 生抽 花生醬
做個醬汁
加入
用滾油淋上的薑蓉蒜蓉
喜歡可加芫荽
拌均後淋上面
加紅甜椒粒可添色彩
也多添了一份營養


有機大蕉太熟
急急要吃掉


幸好去皮後
仍然好靚仔
不過
都要兩天才吃掉
搜尋一下資料
原來大蕉比香蕉
營養價值更高
大家喜歡吃哪一種?
我兩種都愛吃


甚少見本地種的香蕉
雖然好生
也買來試試
相信要等幾日先有得食





23 則留言:

  1. 我老媽一直都話大蕉有益, 不過我都係寧願食香蕉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得食大蕉好啲,但都係買香蕉多。

      刪除
  2. 我兩種蕉都食,不過鐘意香蕉多啲.

    回覆刪除
  3. 有機大蕉太熟--->食唔晒整蛋糕=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未試過用大蕉做蛋糕喎,有機會都試試先。

      刪除
    2. 煮嘢食我唔專業啊,留言時沒想到香蕉與大蕉的分別=P

      刪除
    3. 兩者係有些少分別。

      刪除
  4. 秋葵伴雲耳, 顏色繽紛😊

    回覆刪除
  5. 想問下, 秋葵是否可以生食架, 好似有人用來做沙津。
    不過我都中意整熟D來食. 有機大蕉, 正呀, 好耐無吃過了, 香蕉就多D吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葵我唔建議生吃,就算做沙律都可以灼熟下先。
      大蕉其實我部少買架,因為都唔係常常見到。

      刪除
  6. 揀鮮嫩細同軟身秋葵
    滾灼半分鐘
    雲耳滾灼一分鐘
    做個香醋 陳醋 生抽 花生醬汁
    加入薑蓉蒜蓉芫荽甜椒粒
    用滾油淋上

    回覆刪除
  7. 我細個唔鍾意食大蕉。依家想食就難囉。

    回覆刪除
  8. 但最近市面秋葵卻供應少了,加了價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買呢啲有機,反而最近先有。

      刪除
  9. 我女都鍾意食香蕉~不過家下太熱..唔敢買太多..食唔哂..又惹蚊之

    回覆刪除
  10. 最近多左人食秋葵,我尼邊街市多左菜檔賣

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信