自家製腸粉+炒沖繩苦瓜


用完腸粉預拌粉
今次自已調節
用水開好粉漿


將碟抹油
倒一層薄薄的粉漿
最好預備兩隻碟
輪著放上蒸
較為快捷方便


蒸約三分半鐘
用膠括捲起


我覺得都不太差
自已做
新鮮熱辣
家中冇麻醬
用花生醬溝甜豉油


腸粉材料
粘米粉90g
澄麵8g
生粉2g
水250g


沖繩苦瓜
加墨魚仔咸酸菜
沖繩苦瓜比
本地涼瓜較爽口
所以不需要炆腍
我買呢隻苦瓜
係本地種有機沖繩品種
味道同本地苦瓜差不多
但吃起口感有點不同
都幾好食









24 則留言:

  1. 新鮮腸粉特別好味道, 正😘

    回覆刪除
  2. 搞到我都想整腸粉添。

    回覆刪除
  3. 沖繩苦瓜厚切未試過,沖繩食切到紙咁薄 :P

    回覆刪除
  4. 花生醬溝甜豉油自家製腸粉
    咸酸菜墨魚仔乾炒沖繩苦瓜

    回覆刪除
  5. 係本地種有機沖繩品種--->前院出品?苦瓜維他命C豐富,好嘢嚟呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係前院買嘅,我都幾喜歡食苦瓜。

      刪除
  6. 腸粉我都鍾意食~不過要多辣醬~!

    回覆刪除
  7. 自家製腸粉可以多啲全家食!

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠