雜菜煮烏冬


某一天中午
用數字屋買來的急凍烏冬
煮個雜菜烏冬
用了番茄冬菇紅蘿蔔做湯底
不用肉也很清甜
其實也是好普通
不過見顔色有點搶眼
也就記錄下來


都好久無自己做腸粉
今次買預拌粉做
口感爽滑
倒是不錯


朋友替我
在元朗買的預拌粉
跟著包裝上的食譜
都不難做到







18 則留言:

  1. 個烏冬色彩繽紛, 好味💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見張相幾搶眼,所以先放上來。

      刪除
  2. 整腸粉咪要自己有個扁蒸鍋?

    回覆刪除
  3. 原來有預拌粉, 下次返HK, 我要入貨

    回覆刪除
  4. 呢隻預拌粉真係好方便,半夜想食唔洗又量又盛!
    烏冬色彩繽紛一定好開胃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻粉真係幾方便
      烏冬個湯底好清甜。

      刪除
  5. 見出面整腸粉有塊平板有塊布,自己怎樣整的?

    回覆刪除
  6. 哈~ 唔怪得我好多同事最近都整腸粉食

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落