青瓜雜錦冷盤


這一個冷盤
並非沙律
材料豐富
青瓜 雲耳 皮蛋 車厘茄 
汁料 
用油爆香 薑蓉 蒜蓉 蘑菇粒
再加 生抽 糖 陳醋 鎮江醋 
青瓜先用幼鹽撈勻
再隔去水分
雲耳用水灼熟
加汁料撈勻其他食材
可以入雪櫃冷藏
也可即撈即食
味道不錯
而且可醒醒胃



前院買的
有機雜色車厘茄
味道其實
都各有些少不同






16 則留言:

  1. 用油爆香 薑蓉 蒜蓉 蘑菇粒
    再加 生抽 糖 陳醋 鎮江醋
    鹽青瓜 灼熟雲耳 皮蛋 車厘茄
    冷盤

    回覆刪除
  2. 這個冷盤我以前係機場美心食過, 好食👍🏻💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?我未在食過呀!拍青瓜就食過。

      刪除
  3. 生抽 糖 白醋應該都好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以,但白醋太酸,亦冇香味。

      刪除
  4. 這個冷盤咁多新鮮蔬果好正啊~~

    回覆刪除
  5. 去酒樓都好鐘意食醋加雲耳,自己整材料更加豐富.

    回覆刪除
  6. 我有段時間長期都係食呢啲冷盤做正餐。

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食