小型方包#自家製#早餐


又做包包
宅男對麵包機造的方包
不大滿意
我沒有正式的麵包模
但也可以做小型方包
用麵包機搓粉糰
再用手做型



這份早晨
我自己做的
我要食熟蛋
太陽蛋唔啱我


呢份是宅男自己做
芝士流心多士
佢話呢個包
比機做的好吃
其實味道一樣
但用手搓過
質地的確比較好
特別是做多士更鬆脆







32 則留言:

  1. 點解會好食D? 我未用過麵包機架

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實味道都係差不多,但經過人手質地始終唔同,但機造已經唔錯又方便。

      刪除
  2. 芝士流心包正喎!唉呢排home office無咩出街,我老公早餐又要食包,我都開始返整包,幾年無整好在仲記得點整

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間自己做包真係好食啲。芝士我唔啱食,但賣相幾吸引。

      刪除
  3. 這個正啊, 芝士流心多士好食呀💗

    回覆刪除
  4. 依家我多番時間,可能會摷番部麵包機出嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間自己做包真係好食啲,香港就係,想買靚包又貴。

      刪除
  5. 麵包機整應該有益啲,所以冇咁好食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁其實又應該唔會話機做有益的。

      刪除
  6. 我以前都係用麵包機搓麵發麵,用手造型,就算做方包,都好吃很多呢!

    回覆刪除
  7. 其實都是機搓麵糰,味道應該變化不大

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道變化不大,但質地真係好啲。

      刪除
  8. 自己做包包好啊,少糖少甜.

    回覆刪除
  9. 用麵包機整,真係麻麻,所以都好少用!

    回覆刪除
  10. 用麵包機整冇人手搓咁好味~不過呢~就方便好多~!

    回覆刪除
  11. 芝士流心多士,有出面食的飛碟FEEL。

    回覆刪除
  12. EE做的麵包好鬆軟,我懒人近排只做懒人包:P

    回覆刪除
  13. 我冇麵包機機,但食過朋友麵包機出品,入口便知龍與鳳,所唔買麵包機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶起來又冇時間都會用,雖然差啲但都可以接受。

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮