蓮葉羮


最近重讀紅樓夢
讀到一段
賈寶玉被父親打後
想吃一道
什麼蓮蓬兒小荷葉兒的湯
原來是蓮葉羮
大概是做個麵糰
用模壓出花樣
文中描述的模子
是用銀鑿成
一副模有一尺長一寸濶
上面鑿有像豆大小
菊花 梅花 蓮蓬 菱角 等等式樣
大家可想像
小朋友吃字母粉的情況
至於重點是個湯
是用雞加其他材料的上湯
加荷葉是借其清香
這道羮做不難
但要新鮮蓮葉就不是常有
而且也找不這麽精細的模子
後來
我發覺網上
也有仿效的食譜出現

書裏面不時
提到飲食方面
若讀到有趣
可再跟大家分享
希望大家喜歡







23 則留言:

  1. 回覆
    1. 一未聽過唔奇,國內有段時間好多人研究紅學,亦都研究埋入面講嘅飲食。

      刪除
  2. 講起字母粉,我之前都有食ABC湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我我之前都有食過ABC湯,最近因為買唔到意粉而買咗包字母粉。

      刪除
  3. 好似D受歡迎劇集食過咩, 都有人整出月睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整出來一定同原來唔同,小說戲劇都比較誇張。

      刪除
  4. 好羡慕你有時間睇紅樓夢,仲可以研究裡面的食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實已經睇由後生睇到老,睇左好多次,今次特別留意佢寫食物。

      刪除
  5. 我肯定唔會食到咁複雜 :P

    回覆刪除
  6. 我現在好鍾意睇啲vblog,介紹啲冇見過本地菜餚,好有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你煮食技術,已經好國際化啦

      刪除
  7. 紅樓夢不少菜式也可重新煮出來几有趣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整出來一定同原來唔同,小說戲劇都比較誇張。

      刪除
  8. 春天一過,夏天一來,又到賞蓮時了,只是不知道今年獅子會的荷花池可否會種上荷花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望夏天快來,疫情快走。
      獅子會的荷花池沒人打理就更零落。

      刪除
  9. 紅樓夢我睇左一半都無就訓左..哈哈!!
    我仲以為真係煮蓮葉呀..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅樓夢小說係要慢慢咀嚼,電視劇我都唔喜歡睇。

      刪除
  10. 小說中的食物,好吸引。
    字母粉,我時時食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經好耐冇買,最近買咗一包,我兒子煮早餐食。

      刪除
  11. 曾聽過D廚師話這是重現紅樓夢甚麼甚麼菜,但我都無研究過,所以食完都無知對不對

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃