綠色椰菜花


綠色椰菜花
也不是常有
偶爾在前院見到
一定會買
有時還有橙色
今次剛巧賣完
綠色也不錯
和白色有什麼不同?
其實也是差不多
不過
這種綠菜花較為實淨
我加上四色椒及雲耳炒
色彩也不錯








21 則留言:

  1. 我上次見到紫色椰菜花, 好靚呀!!😊

    回覆刪除
  2. 我哋都買過來食,綠色的係比較硬身,要煮耐D。

    回覆刪除
  3. 綠色我都食過呀,不過係深綠色,叫西蘭花 :P

    回覆刪除
  4. 係咪唔同色有唔同營養素

    回覆刪除
  5. 綠色椰菜花,葉綠素是否多些!

    回覆刪除
  6. 好似好特別咁呀!
    咁味道呢? 有無分別呀~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好少見架
      味道差不多,不過較硬身

      刪除
  7. 我係台灣見過橙色、綠色啊~

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...