麥理浩徑系列郵票


香港郵政局
今年新推出
麥理浩徑郵票系列
聲言用麥徑的泥土
作原料製作
不過
我看完報道
也不明怎樣用泥土製作
但見風景不俗
也買了一套作紀念
各位行山友
可有買呢



後記
經網友Ohtria問
是否有凹凸手感
我再詳細看清楚
經老伴指導
原來真係有小小位置
有凸位
放大相片
看到郵票下方
英文字旁有黑點
原來就是
用膠封了小小泥土在裏面








29 則留言:

  1. 泥土製作...係咪有凹凸手感呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 老伴俾我睇清楚,原來有個位真係凸少少,老伴解釋係用膠封左好少泥土係入面,但唔講真係唔講唔覺。

      刪除
  2. 我已經幾年冇買集郵了,泥土製作,好特別喎!

    回覆刪除
  3. 用泥土咁得意, 咁咪好脆咁囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有後記講清楚,若有興再睇睇我寫咗乜。

      刪除
  4. 係咪用泥土混合的再造紙??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,我有後記講清楚,若有興趣再睇睇我寫咗乜。

      刪除
  5. 今年麥理浩徑40週年,漁護都有搞導賞團等其他活動慶祝啊。

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...