慈山寺



慈山寺是香港一座大型佛寺,位於新界大埔區汀角及船灣附近的洞梓,佔地46,764平方米,建築樓面面積達5,100平方米,李嘉誠捐資15億港元興建,於2014年竣工,2015年4月啟用。 維基百科

慈山寺
可眺望船灣淡水湖


經過登記核實
從橫邊入到寺內
就行到這個平台


最引人注目
當然是觀音像
很自然就向斜路行去


但從地圖上看
我們應該從正面門口進入
順道而上


因為是個人登記入寺
只是隨意參觀
沒有導賞
我也不作介紹
不想誤導大家
大家也只好隨意看照片



























大家看到的
白色傘下
大約十二點半
在此有素包
免費派發
先到先得
派完即止


我們因為排最後
已經派發完
有位有心人
轉贈兩個給我們嘗嘗







 吃完素包
我們便往觀音像行去




 下篇再續....




22 則留言:

  1. 個格式跟黃大仙志蓮淨菀一樣

    回覆刪除
  2. 我想去幾年了,不過要訂位,我就無申請。

    回覆刪除
  3. 請問自己去不用登記嗎?!你由大埔搭什麼車去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要上網登記架,每一個登記者可有六個名額,在大埔墟火車站有小巴去,可上網查看。

      刪除
  4. 成日都想去,好似要先BOOK的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要上網登記架,每一個登記者可有六個名額。

      刪除
  5. 回覆
    1. 要上網登記先可以,每一個登記者可有六個名額

      刪除
  6. 慈山寺環境好靚~家下應該唔太多人去呢我估~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有限額,所以假日都一定滿。

      刪除
  7. 未去過.....正好跟EE紙上遊一趟。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...